‘Wederom ben ik de klokkeluider. Daar ben ik goed in’ II

La Serpe: Ik wist niet dat deze geheimhoudersinformatie tegen mij gebruikt werden. Ze hebben het me nooit verteld dat dit gebeurde. Mijn advocaat zou zijn geïnformeerd. Dit is een leugen !! Van de 5 advocaten die ik heb gehad, is er maar 1 bij die geïnformeerd is. Daar is geen woord Spaans bij…….. Ik heb officieren en adjudantes op leugens betrapt. TGB-hoofd van der Wiel zei me, het afluisteren beslaat meerdere doelen, niet alleen de veiligheid. Mijn dank voor deze bekentenis. Het OM heeft schaamteloos tegen me gelogen. Ik zal het met opnames en geschriften aan kunnen tonen. Ik heb 5 advocaten als klankbord gebruikt en allen hebben mij gezegd dat het TGB onwettig heeft gehandeld.

Hoe de deal tot stand is gekomen, is La Serpe evenmin over te spreken. Volgens hem zijn er handtekeningen onrechtmatig onder de kluisverklaringen gekomen. Het bron-document, de intentieverklaring, lag bij het TGB en naar aanleiding daarvan is de overeenkomst gesloten. Deze is echter zoekgeraakt dus kan hij nu niet meer aantonen wat de afspraken precies inhielden. Hem is aangeraden een arbiter in te schakelen en daar heeft hij zich bij neergelegd. Deze arbiter heeft uitspraak gedaan en bleek achteraf ambtshalve niet bevoegd te zijn. Later, tijdens een zitting in de bunker weer wel. Nadien is dit weer terug getrokken. La Serpe: Dit zou niet moeten kunnen, van terugwerkende kracht iets herroepen. Een scheidsrechter fluit. Er vallen doelpunten. Na de wedstrijd zegt hij, ik ben onbevoegd, ze tellen niet meer. De tegenpartij is geïnfomeerd over onze tactiek…… Er is vals gespeeld met een hoofdletter. Alles om het liquidatieproces niet te schaden. Op advies van mijn advocaat richt ik mij nu tot uw rechtbank.

La Serpe: Ik stel ter discussie:
– Mijn handtekeningen die onrechtmatig zijn.
– De OM deal.
– De orginele bron.
– De TGB-dwaling hoe het bedrag tot stand is gekomen.
– De TGB-intentieverklaring die opzettelijk is zoekgeraakt.
– Geheimhoudersgesprekken die niet gebruikt hadden mogen worden.
– De conclusie is dat deze bij Betty Wind terecht zijn gekomen.
– De schending van het afluisteren van geheimhoudersgesprekken.
– De keuze deze te gebruiken is door bedrog door stand gekomen.

Zonder deze intentieverklaring zou de deal nooit tot stand zijn gekomen. Mijn inzet was het tekenen van de kluisverklaringen. Ik heb 23 dwalingpunten om te bewijzen dat ik bedrogen ben. Ze hebben mij glashard voorgelogen. De TGB-intentieverklaring is weg. De bron is verdwenen. De weggemaakte overeenkomst bleek gebakken lucht te zijn. Door het geheime karakter van de overeenkomst zijn ze er telkens mee weggekomen.

Ik wilde het liquideren stoppen. Maar nu voel ik mij compleet in de maling genomen. Mijn zoon is in een onveilige situatie geplaatst. Mij wilden ze in een gewone gevangenis zetten in de gewone populatie. Helaas ben ik niet vatbaar voor intimidatie. De gevolgen zijn groot. Wederom ben ik de klokkeluider. Daar ben ik goed in. Maar ik vrees de wraakzuchtige toorn van het OM. Ik ben begonnen een eind te maken aan de liquidaties. Als beloning ben ik bedrogen door de staat. Ik dacht dat ik uit het milieu zou stappen, maar ik ben regelrecht in een ander milieu terechtgekomen. Ik ben bereid mijn eigen veiligheid op te geven. Wanneer alles op de hoogte is, kunt u zelf oordelen. Ik speel niet meer mee met dit toneel. Nu verwacht ik van het OM de meest grove beledigingen. Eerder was ik Oh zo betrouwbaar. Nu zul je zien dat ik de onbetrouwbaarste sujet ben die er rondloopt. Van de media weet ik het nog niet. Daar ligt het aan wat het beste verkoopt. Ik geloof niet meer in een goede afloop.

Dit waren wel de hoofdlijnen. Morgen nog wat quotes en de reactie van het OM, rechters en advocaten.

Door Bondtehond

Dit bericht werd geplaatst in Liquidatie proces en getagged met , , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

